Axlar

Tjaba!

Nu när det är snö på vägar och cykelbanor så kan jag inte cykla till träningen längre utan det blir till att gå. Promenaden tar bara en kvart åt varje håll men på dagen är vägen tråkig och när mörkret har kommit så är det riktigt mysigt att gå hem då snön lyser upp marken så fint.

I dag har jag tränat axlarna med hjälp av Bodypump passet nummer 88 i ordningen. Under den första halvan av passet tog jag i så att jag blev svett men det var inget mot när vi kom till låtarna som punktmarkerade baksidan av överarmen, axlarna och rumpan. Det var då jag fick känna på hur det brände gott i musklerna så nu undrar jag om jag kommer att ha lite träningsvärk i div muskler i morgon men det blir morgondagens problem.

Snart så börjar melodifestivalen på tv och det tycker jag skall bli kul. :))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd