Intervallträning på en spinningcykel

Tjaba!

I dag körde instruktören intervallträning när vi satt på våra spinningcyklar. Tre toppar med en puls på ca 85% av maxpulsen var det, men vägen dit upp bestod naturligtvis en lång backe. Så jag frågar mig återigen varför har ingen skapat ett pass med nerförsbackar. Tänk vad lätt träningen hade varit då.

Det var ett jobbigt pass men det jobbigaste i dag var cykelturen hem eftersom jag tvingades att cykla i motvind, men det finns ju alltid saker som är värre än lite motvind. Jag kunde har fått punktering och då hade jag fått släpa cykeln hem i stället.

De artister dom bidrog till musiken i dag var bla Erasure, Queen, Kety Perry, Lady Gagga och några som jag har glömt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd