Fel skor

Tjaba!

Efter att ha haft semester i fyra veckor och fullt ös medvetslös på jobbet i fyra veckor efter det. Var det dax för mig att köra bodypump igen. Som om jag inte haft tillräckligt med problem i dag, se tidigare inlägg från i dag, så fick jag ett litet problem, nämligen att jag kom till träningen med fel skor fast rätt ändå. Det jag hade lyckats med var att ta en sko av varje sort av de två svarta paren träningsskor som jag har i garderoben. Lite tur hade jag dock eftersom jag i alla fall tog en höger och en vänster sko.

Själva passet var lättare än jag trodde trots min lite längre frånvaro. Även om jag känner mig lite skakig i armarna så här efteråt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd