Presenten

Tjaba!

Fredagens spinningpass började med en låt av Madonna och slutade med en låt från Billy Idol och låten White Wedding. Denna låt trodde jag att det spelade tidigare i passet men jag hade fel. En annan sak som var jobbigt var att det tog emot att träna då det kändes som jag hade en mur framför mig och som jag inte kunde komma över. Eller så kan jag skylla på att det var så varmt inne i salen att jag inte hade orken eller lusten att vara där.

En sak var positivt med att träna denna dag var att jag fick min present för att jag har gått på en massa olika träningspass som jag inte brukar gå på. Så motivationen att knata bort till en annan träningsanläggning här i Kungsbacka (inom Nordicwellness koncernen) var just att man skulle få en liten present.

Det jag fick var en väska och en mössa. Mössan tycker jag om men jag vet inte ännu om jag tycker om väskan eller inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd