Semestertider är bra eller inte?

Tjaba!

Jag kan inte låta bli att undra om semester är ett bra fenomen eller inte då saker och ting inte blir lagade inom rimmlig tid. Det är nu närmare tre veckor sedan man kunde köra ett activiopass med fungerande pulsband så min fråga är! Kan man fortfarande kalla det ett activiopass fast man inte har ett pulsband?

Eller kan de fortfarande kalla det ett pulspass eftersom instruktören säger i vilka zoner som man skall ligga i även om man inte har bioduken att titta på. Själv skulle vill inte jag kalla det ett pulspass då jag inte är så bra på att gissa vad min puls ligger på jämnfört med vad instruktören säger. Men det är en helt annan fråga.

Nog om detta, jag har i alla fall semester nu så jag får väl acceptera att allt inte går som jag vill.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd