Semesterlagning av träningsredskap

Tjaba!

Det är alltid lika roligt att konstatera att i semestertider så tar allt dubbelt så lång tid att bli lagat. Efter att jag hade tränat bodypump i dag såg jag att en av styrkemaskinerna var trasiga. Den lapp som stod på maskinen talade om att service kommer vecka 30 och jag som ville köra just den maskinen idag. Skojar bara.

Själva bodypump passet var inte så inspererande då jag hade tankarna på min resa som jag åker på i morgon men det kommer andra dagar då jag har bättre motivation.

Under själva passet så upplevde jag att låtarna då vi körde tricepts och utfall var de tyngsta medan resten av passet var tungt men jag kom igenom passet med okej ork kvar att cykla hem för. Egentligen så skulle jag kanske ha tagit ut mig mera, men jag hade inte någon motivation att göra detta så jag lät bli.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd