En helt vanlig träningsdag

Tjaba!

Att träna kan i bland vara svårare än man tror. I dag skulle jag köra ett lunchpass med activiospinning men då datorprojektor fortfarande sönder så det blev ett spinningpass utan activio och som om det inte skulle räcka så var ljudvolumen inne i salen för hög så att en deltagare lämnade passet även om instruktören skuvade ner volymen. En annan höll på att välta med sin cykel, hur nu det nu är möjligt, och tillsist så drog Lasse Kronér en rolig anektot om hur det var på Marstrand, där han ställde upp och seglade för något välgörenhetsprojekt, ja det var alltså ett helt vanligt spinningpass som jag var deltagare på. Allt detta medan solen sken ute när jag var inne.

Som belöning gick jag efter passet till mataffären för att köpa mig en glass. Denna glass hade jag ätit upp innan jag hade kommit halvägs hem. Kan tilläggas att vägen hem inte är så lång men det är längre när det är motvind.  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd