BodyPump 82

Tjaba!

I dag körde jag det nya bodypump passet 82 och det jag gillar med det nya passet är att det är musik som jag gillar.

Bilden till höger visar på hur det kan se ut när jag inte orkar lyfta mina vikter. Fast i dag visar bilden på hur det inte såg ut, då det var lättare än vanligt för mig att få upp vikterna det kan bero på  att jag inte har kört på en vecka samt att det är en ny koreografi och nya låtar.

De olika övningarna var inte så tunga men jag hade som sagt var en bra träningsdag i dag. De låtarna som var tyngst var låten då jag gör utfall och när jag skulle göra armhävningarna med en viktplatta under ena handen.

Här är låtarna som spelas i det nya passet.

1. Raining Diamonds - Ricki-Lee
2. Someone Like You (Kris McTwain Club Edit) - N-Finity
3. I Like How It Feels - Solitary Phase
4. Bring Me To Life (Hands Up Club Mix) - Jan Wayne
5. Bad Case Of Loving You - Secret Appendix
6. Bottoms Up - Nickelback
7. Ecuador (Bad Behavior Remix) - Sash!
8. Be Cool 2011 (DJ From Mars Club Remix) - Paffendorf
9. Feel So Close - Calvin Harris
10. Time To Say Goodbye - il Divo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd