Anonym på bodypump passet

Tjaba!


I ett blåsigt men soligt Kungsbacka cyklade jag till mitt träningspass. Det som stod på schemat i dag var ett bodypump pass och denna gången till skillnad mot förra gången. Var att vi körde det "vanliga passet" och inte ett gammalt pass. I dag kände jag mig stark vilket gladde mig. Efter förra lördagens bodypass fick jag inte någon tränigsvärk som jag trodde att jag skulle få, vilket i för sig var bra.

Jag kan inte låta blir att säga att man kan inte gömma sig någonstans när instruktören vet ens namn. Utan man används som ett bollplank inför de andra deltagarna. Så om jag lyfter eller inte orkar lyfta div vikter får jag höra detta, men inte så ofta tack och lov. Meningen är väl att jag skall hjälpa till att peppa de andra deltagarna men i bland vill jag bara göra mina övningar utan att behöva lägga märkes till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd