LesMilles BodyPump 80 och kläderna vi hade

Tjaba!

I dag var det dax igen för bodypump igen men den här gången skall jag berätta något om de kläder som de övriga deltagarna hade på sig. Trenden om man nu vill tala om en trenden var svart och åter svart. Samtliga deltagare inklusive jag hade någon del av sin outfit som var svart. Det var antingen svart top, T-shirt eller linne och svarta byxor. En hade ett par begie shorts och en blå T-shirt men han är kille så han är förlåten ;) (98% av klassen var tjejer) men de som inte hade helsvart outfit hade någon del i sin klädsel som var röd, rosa i färgen antingen shorts eller top. Utav dessa 10 % av klassen var det två som stack ut lite till i sitt klädval denna dag. Då en hade ett gult träningslinne och den andra ett grönt. En hade ett blått och ytteligare en hade vitt. Variationen av färger var inte så stora denna dag men det gör inte mig något, då jag bara ville berätta lite om hur erformigt det kan var av att se bara svart över allt. Tur då att solen lyser utanför så inte allt blir nattsvart denna dag.

Själva träningen var bra men jag skall nog lägga på ytterligare lite mer vikter än det jag gjorde idag på powerpressen. Fast det är en sak att skriva om det och en annan att faktiskt göra det.

Kommentarer

  1. haha hålla koll på vad dom andra deltagarna har på sig (räkna färger eller liknande) kanske er ett bra knep om man tycker att passet er långtråkigt:) jag va på mitt första Bodypump pass idag, hade fullt upp med att konsentrera på stångenså tänkte inte på vad dom andra hade på sig (jag hade iaf ett orangt line;) kolla in på min blogg om du vill;) www.metrobloggen.se/intressesmurfen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd