Träningsresa till Fuerteventura

Tjaba!

Ibland så lönar det sig att klaga lite då min förra träningsresa inte blev dit jag ville (skulle ha åkt till Sicilien men fick åka till Fuerteventura i Spainen i stället). Ville jag denna gång försäkra mig om att resan blir av med tanke på att förra gången avbokade researrangören hela min resa till Sicilien med endast 6 dagars framförhållning. Vilket ledde till att jag helt plötsligt stod utan en resa men genom många och långa turer slutade det med att jag fick en rabatterad resa till Fuertueventura i stället dock två månader senare men så här i efterhand var det ett bättre val.

Därför ringde jag till min resebyrå där jag har bokat min resa för att försäkra mig om att nu blir allt så som jag har bokat och utan strul. Hon i sin tur ringer till arrangören av resan för att se om den blir av samtidigt som hon berättade anledningen till att hon ringer. Detta samtal leder fram till att jag får 500 skr i rabatt på min nya resa så det var ett lönsamt telefonsamtal jag hade denna dag i alla fall pengamässigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd