Solsken

Tjaba!

Det gäller att passa på att njuta av den sol som lyser, då den har oftast lyst med sin frånvaro i sommar. Det var därför jag valde bort att träna idag till förmån för solens varma strålar. I morgon regnar det säker och då kan jag inte få sitta på min balkong eller rättare sagt jag får sitta på min balkong men det är inte lika skönt då det regnar. Inspirerad av solskenet satte jag mig på en stol för att läsa i min skolbok då jag börjar en ny pedagogik kurs på måndag. Denna gång skall jag läsa Arbetslivets pedagogik på Göteborgs Universitet.

I förrgår var jag hos "plågis" som min pappa kallar tandläkaren. Där lagade jag en tand som jag hade lagat provisorisk vid ett annat tillfälle. I morgon är det Activio Spinning som gäller igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd