Yinyoga igen

Tjaba!

Nu har jag tränat yinyoga igen. Min kompis som jag berrkat träna i hop med var sjuk denna gången med. Det var tydligen några andra också för vi var bara sex personer denna gång.

Jag vet inte om det blir någon förändring i min kropp förutom att jag kände mig rörligare vid ett tillfälle när jag skulle sätta i dammsugarkabeln i väggen på jobbet men det är den ända förändigen som jag har märkt av. 

Till våren skall det starta upp en ny kurs och då skall jag och min kompis anmäla oss. Sedan får vi hoppas att vi kan få plats. 

Nu är det kallt ute. Termometern säger sju minusgrader så kylan har slagit till men det har även kommit lite snö. Hoppas att det är snö på julafton. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd