YinYoga

Tjaba!

I dag har jag varit på mitt första YinYoga pass ihop med min jobbarkompis. Det som var jobbigast var att min rygg inte var så vig. Speciellt var det en övning där jag skulle ha mina ben utsträckta i ett V. Sedan skulle man luta sig ner i mellan benen och det var då var det som ryggen sa STOPP nu går det inte att komma ner i mellan dina ben. Så så vig var jag inte när det gällde den övningen. 

Passet som är nittiominuter kändes inte så långt när man bara är van att köra som varar i fyrtifem minuter. Troligen så kan det bero på att i detta pass är man inte så fyskiskt activ som man är på spinningen så det är nog skillnaden. För om det hade varit ett spinningpass som hade vait så långt hade jag nog inte varit så pigg i kroppen. 

Jag får se hur kroppen känns i morgon. Stel eller pigg är frågan som skall besvaras. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd