SOC W Premium Tee.

Tjaba!

Nu när skolor och arbetsplater har öppnat igen efter semestrarna är det läge för lite shopping. Det är inte mycket som jag handlat men just nu är det en go t-shirt från Stadium och det blev en  SOC  W Premium Tee.

Jag kan verkligen rekomendera den. Tråkigt att den bara finns i tre färger. Svart, vit och denna lavendelfärgade som jag köpte. 

För mig som inte är så lång (160 cm) tycker att längden är perfekt för i många fall är en T.shirt lite för lång för mig och då tycker jag att jag ser konstig ut. Så med bra passform känner jag mig också fin men som sagt var så vill jag ha fler färger att välja på. Men det är väl så att när man väl har hittat något som man trivs i så gäller det att köpta flera och om det finns fler färger all välja mellan.  




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd