Solsken ute när jag är inne

Tjaba!

I dag när solen lyser så klart över Kungsbacka så valde jag att träna Indoor Walking. Totalt var vi bara fem personer för resten var nog ute och njöt av solen. Jag var pigg i kroppen men ändå kändes det inte så inspererande att träna idag men det är nog för att jag har så mycket annat att tänka på. 

I går fick jag tillräckligt med träning då jag staplade ved men ju högre jag staplade den torra veden i vedskjulet destå mer fick jag kliva upp och ner för pallen för att nå. Så man kan säga att jag tränade ett step up pass. 

Jag vet inte hur många gånger jag klev upp och ner för pallen innan jag fick gå över till en stege för att det hela hade blivit för högt för att bara stå på en pall men även stegen klättrade jag upp och ner för ett antal gånger under den dagen.  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd