Indoor Walking träning

Tjaba!

Eftersom de verkar ha slutat men mitt spinningpass på fredagar försöker jag att hitta ett pass som passar mina arbetstider och att jag varje vecka alltid kan gå på samma pass men det verkar bli rätt svårt att hitta något som passar mig. Jag får plocka pass när det passar mig och i fredags blev det Indoor Walking igen. Fredag och träning passar mig bra även om tiden blev 16.30 istället för 17.15 som spinningpasset hade som starttid.  

Instruktören var ny för mig men jag kämpade på rätt bra tycket jag under passet. Solen lyste utanför och jag försökte avboka för att jag inte ville träna men jag var för sent. Det var bra det, för jag tycke ändå att i sista ändan blev det ett bra genomfört träningspass från min sida. 

I mål

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd