Osäkerhet inför att börja träna igen.

Det är nio månader sedan jag var och tränade. Någon slags vardagsträning har man egentligen inte sysslat med,
utan det är det gamla vanliga med en promenad ibland. 

I dag är det dagen då jag satte min fot i en cykelsal igen och för en instruktör. Det finns virutiella klasser också men det är inget som jag har provat ännu. men jag kanske gör det vid ett senare tillfälle. Just nu är jag glad att jag har varit på ett pass igen. Jag tog det lite lugt för att "väcka" kroppen så att den inte får en chock av att att träna igen. Det som var bäst var att jag genomförde passet eftersom jag inför passet var osäker på hur saker och ting fungerade nu när man skall hålla avståd och så vidare.  Det finns bara tio bokningsbara platser även om det finns tjugo cyklar i salen. Förrut fanns dett trettio om jag inte minns fel. 

Det är skönt att det var medryckande musik när man är lite ringrostig för då underlättar det när man skall ta i. Får se hur mina ben känns i morgon. Just nu känns allt bra. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd