Längtar

Tjaba!

I dag har tränat spinning. Egentligen är det ett activio pass men jag har inte valt att köra med pulsbandet. Det är alltid lika skönt att komma iväg med lika gött när det är avklarat. Jag undrar oftast vad jag gör för fel eftersom jag lider av vattenbrist under passen. Det gäller att komma ihåg att ta med sig två vattenflaskor när man bara har tagit en med sig så många gånger tidigare. Fula eller dumma ovanor som skall brytas är lättare sagt än gjort.

Som vanligt är det är härligt pass att köra när instruktören är medryckande fast det gäller ju att komma dit och det har varit lite si och så med det på sista tiden. Jag hoppas bara att jag kan bli bättre på att komma iväg för i vintras lyckades jag träna två gånger per vecka under tre månader utan det var några problem. Längtar tills jag kan få det så igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd