Nygamla cyklar

Tjaba!

Att träna på ett nytt ställe kan vara både roligt och nervöst. I onsdags var jag i Gottskär och tränade spinning för det passade så bra både tidsmässigt och att jag skulle till min pojkvän efteråt. Cyklarna på detta ställe är inte de nyaste eller trendigaste men de fungerar oftast om man inte använder cykelskor så som jag gör för då har man ett begränsat utbud av cyklar som man kan använda. Nu har de fått två nya cyklar och ytterligare tio är på väg inom kort så det blir riktigt bra eftersom jag har tänkt att träna lite mer på detta ställe när jag ändå är i Onsala.

I Kungsbacka är de nya cyklar från Technogym och jag vet inte om våra gamla har stått på lager innan de kom till Gottskär eller om de är helt nya fast i samma modell som vi hade innan i Kungsbacka. Hur som helst så är de gamla riktigt sköna eller så är det bara jag som är så inkörd på dem att jag behöver många många fler gånger på dessa gula cyklar innan jag är helt bekväm med dem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd