Ny träning med nya möjligheter

Tjaba!

Ny träning med nya möjligheter. I går var det tungt att vänta en timme på att träningen skulle börja. Så det slutade med att jag körde lite styrketräning utan mål och det var uppvärmningen som blev till ett berg från att ha varit en kulle. Alltså min uppvärmning blev väldigt mycket jobbigare än jag hade tänkt mig genom att jag ökade motståndet så kraftigt. Så från att ha startat med lutning som om det var en kulle tills att det hela avslutades med en lutning som ett berg gick jag vidare till att göra bl a rygglyft. När jag var färdig var det tid för att köra ett indoor walking pass som jag hade bokat men jag kände mig färdig med träningen för denna dag så jag åkte hem i stället.

Så idag körde jag alltså spinning men eftersom jag slutade jobbet 15.00 så hann jag med att sova lite innan jag åkte iväg. Att få sova liten tupplur var skönt. Så när träningen var slut promenerade jag hem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd