Vikarierande instruktör

Tjaba!

Äntligen fredag igen och lite fredagsspinning. Att vi hade en vikarie visste jag med jag blev glatt överraskad när jag såg vem det var. Att ha ett smeknamn kan vara bra men när det inte står det namnet som alla brukar kalla henne för blir det inte så lätt. Det slutade men att vi uppdaterade varandra med vad som hade hänt sen vi sågs sist och det var ett tag sedan. Detta gjorde vi både innan och efter passet.

Hennes musik är tio till femton år gammal men den tilltalar mig för en del av de artisterna har jag själv haft en relation till när jag var yngre. Hon sa att hon nog inte har haft en egen spinningklass på säker tio år men takterna sitter i.

Jag tyckte att det var roligare att köra för henne än den andra instruktören men så kan det bero på att jag har en längre historia med henne än med den andra även om det var mest bodypump klasser jag körde för henne. Det var länge sedan jag körde ett sådant pass men sedan tre år tillbaka har jag andra arbetstider så det passar inte mig längre att gå på dessa pass.

På helgerna finns det pass som jag skulle kunna gå på men då är jag mest i min trädgård och pillar eller håller på med husrenovering. Husrenoveringen är nästan klar nu och det är skönt så då kan jag lägga lite mer tid i min trädgård. Jag bloggar om detta under namnet rabarberbladet.blogspot.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd