Raw-Bite energibars

Tjaba!

Jag har letat efter dessa energibars i mataffärer så som Coop, Lidl, Willys, ICA och Hemköp i den sist nämnda mataffären har jag hittat dom men det verkar som om de inte tar in dem mer då andra märken tar över marknaden. Fördelen med dessa är att de är veganska, mjölk-,  socker- och glutenfria men också ekologiska samt väldigt goda.

Efter att ha letat runt på internet hittade jag följande sidor  (Life, MatHem.se, Apoteket) som säljer vissa smaker men skall man välja på alla sorter samtidigt som det är billigt skall man välja Apotea.se. Mer information finns att läsa här rawbite men det är du som avgör vilken som är godast. Själv har jag bara ätit cocosnut, spicy lime och vanilla berries. Min favorit hitten tills är spicy lime.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd