TRX- banden

Tjaba!

I går beställde jag mina TRX-band så nu är det bara att vänta på dem. Undra hur länge då?

I dag tränade jag indoor walking och det var ett tag sedan jag gjorde detta men jag sträckte nog mig lite på baksidan av knä så jag får se hur det känns i morgon. Annars så var det okej själva passet även om jag inte kan låta bli att förundras hur jag som
igår stod på reservlistan som sjätte reserv men i dag när passen skulle köras så var det platser över. Bra för mig men ändå kan man inte låta bli att undra hur det gick till.

Nu är det kväll och jag skall antingen läsa en bok eller GP men jag har inte bestämt mig för hur jag gör ännu. Lusten över att välja det ena framför det andra har inte infunnit sig ännu men jag skall inte gå och lägga mig ännu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd