TRX band och glädje

Tjaba!

I dag var jag på samma anläggning som i fredags och även idag kunde jag ha fortsatt att tränat då jag kände mig både glad och stark. Körde liknade övningar som i fredag men nu hade jag min fusklapp med mig så jag lättare kom ihåg mina övningar.  Tills nästa gång har jag plockat fram mitt gamla program för att det finns tre övningar med TRX band som jag vill göra men sådana band finns bara på den här anläggningen som jag var på idag. Borgås som den kallas för har haft banden framme förut men jag har inte hittat dem de senast gångerna som jag har varit där.

Det var därför som jag frågade i receptionen när jag var på väg hem om någon hade stulet dem eftersom de inte finns på plats nu och då fick jag till svar att nu får man lämna någon slags pant till någon i receptionen för att få ut dem så att jag kan använda dem i min träning. Så går det när man tror att folk är där för att träna och inte för att sno sakerna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd