Technogym bike


Nu har technogym spinningcykel kommit till Nordic Wellness gymmet i Kungsbacka och idag var det första gången som jag provade den. Det finns en massa nya funktioner som man kan använda om man har med sig sin smarta telefon.

Bara att färgen är gul känns roligt och uppiggande men det är kanske beroende på att jag funderar att köpa gula TRX band. Det kan också bero på att det är nytt för mig men om en månad eller två är det vardag igen.

Träningen gick bra även om jag fick justera cykelinställningarna under passet. Det som grämer mig är att glömde att lägga på minnet vad jag hade ställt in cykel på så att jag till nästa gång vet exakt vad alla sakerna skall vara i förhållande till varandra.

Jag tyckte att jag tog i men jag blev lite stressad av alla siffror som pendlar upp och ner på displayen  så att man glömde att titta på projektorduken där ens hjärtslag visades. Skulle man ha med sig sin smarttelefon någon gång så verkar det som om jag kan koppla telefonen in i displayen och på något vis som jag inte har listat ut få reda på mina hjärtslag den vägen men det är nog någon app som jag skall ladda ner. Jag får också forska vidare i det här en annan dag för nu skall jag snart gå och lägga mig eftersom jag började jobba 06.00 idag så go natt på er.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd