Kalla träningskläder

Tjaba!

Att ha sina träningskläder i bilen tycker jag är en bra idé om man skall träna efter jobbet men det var inte lika roligt att ta på sig dem sedan. Kläderna som hade legat i bilen hela dagen var svala på gränsen till kalla eftersom det var nästan nollgradigt ute. Att ha värmen påslagen i bilen innebär att man låter sin bil stå på tomgång i åtta timmar medans man jobbar och det är inget någon vill ha varken för miljön eller för grannsämjan.

Nåväl jag fick jobba mig var i stället. Så i dag var det dax för mig att köra programmet som jag har fått av min senaste PT helt själv men det gick så där eftersom jag har liknande beskrivning på två övningar kommer jag inte riktigt i håg vilken som var den andra. Jag har googlat lite och kommit fram till att den övningen som jag gör är rätt men vilken den andra är är jag mer osäker på. Att ringa till min fd PT är inget som jag vill göra men jag får väl gissa lite.

Jag har tränat och på det stora hela gick det alltså bra i alla fall på alla övningar utom en men det kan bli bättre tills nästa gång om jag nu kommer ihåg vad den andra övningen var för någon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd