Ingen motivation

Tjaba!

När man inte är motiverad att köra sitt egna pass som man har fått av sin PT är det lättare att köra ett gruppass där en instruktör står och säger åt en vad man skall göra. Precis så var det för mig idag då jag hade tänkt att köra själv men blev taggad att köra ett Indoor Walking pass istället eftersom det var så länge sedan som jag var på ett sådant pass.

Musiken var medryckande och det var ett svettigt pass. Så nu när jag sitter framför datorn och skriver detta känns det i mina ben att jag har varit och tränat. Jag hade som sagt inte motivationen men jag genomförde i alla fall min träning så på fredag är tanken att jag skall köra ett spinningpass igen. Sedan blir det en ledig helg för mig och på söndag eftermiddag vankas ett julbord i Falkenberg med min svärmor och min pojkvän.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd