Mycket träning idag.

Tjaba!

I natt har jag sovit dåligt dels på grund av att mitt pekfinger värker och jag vet inte vad det beror på men även det faktum att jag måste ha varit väldigt trött när jag gick och la mig i går eftersom jag glömde att ta ut mina linser. Så på morgonen rann mina tårar samt fingret värkte så det var inte den bästa morgonen i mitt liv.

Indoor Walking stod på träningsschemat idag och passet började 11,30. Passet var tungt men jag låg rätt i puls men inte i RMP men det gjorde inte så mycket för efter detta pass körde jag igenom mitt egna träningspass som jag har fått från min PT. Så idag kan jag säga att jag har tränat mycket. Nästan två timmar blev det.

Det som jag inte riktigt får till på ett bra sätt är rodden i TRX banden och utfallen men även bensparken blir inte så bra. Fast övning ger ju färdighet så det är nog bara att träna lite mer på övningarna tills de sitter som de ska.

Övningen som min PT kallar för superman glömde jag av att den skulle göras på en Pilatesboll men det är till att ta nya tag nästa gång. Jag tror att anledningen till att jag glömde av bollen är på grund av att den är en ny övning i mitt program och jag har inte kört den själv ännu. Detta var den första gången men som sagt var för att återupprepa mig själv "övning ger färdighet".

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd