Lunchträning

Tjaba!

Det var längesedan som jag var på ett lunchspinningpass enligt mig och därför blev det extra roligt när folk frågade var jag hade varit eftersom de inte hade sätt mig på detta pass på länge. Bara detta gjorde att jag är lite extra glad idag.

En annan sak som hjälper än i ens träning så här i höstmörkret eller om vi skall kalla det vinter är att få och gå och träna mitt på dagen när det är ljus i stället för när det är mörkt. Bara att det är ljust ute hjälpte mig att finna glädjen i träningen just idag och att det var lite sega ben behöver jag inte skriva så mycket mer om. Utan jag skriver att det är en positiv dag utan speciella motgångar idag. Tjoho!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd