Balansövning

Tjaba!

Dagens träning med min PT innehöll någonting nytt nämligen balansövning. Jag fick börja med att stå på en balansboll innan jag fick en träpinnen som jag skulle ha bakom min rygg samtidigt som jag förde den uppåt. Att först fixa så att jag har en bra balans och sedan göra en rörlighetsövning var inte det lättaste men det blev bättre mot slutet.

En annan övning vi gjorde var knäböj med viktplatta över huvudet i lite tempo. Jag blev lite flåsig men så är det ju förutom lite fart i övningen väldigt varmt ute, ca 30 grader. Ingen roddmaskin blev det idag men det blev mycket övningar över huvudet så jag är lite trött i axlepartiet. Allt för att stärka upp min vänstra axel som inte är så stark.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd