Allt blir fel

Tjaba!

I bland blir inget som man har tänkt sig utan det händer något som man själv inte kan rå på.
Det som hände för mig i dag var att min PT hade dubbelbokat mig och en annan kund trots att systemet inte sägs kunna göra detta. Så vi var två kunder som slogs om hennes uppmärksamhet. Jag avgick som den förlorande parten men skall bli kompenserad för detta vid ett annat tillfälle. Den andra kunden skulle resa bort och det var sista gången för dem att träna ihop. Själv tränade jag då enligt mitt egna program även om jag inte tyckte det var så roligt.

I går var det strul också men då med mitt inpasseringskort men det löste sig till sist så vad kan man säga? Det är helt enkelt inte mina dagar de här två dagarna som varit. Allt strular och som toppen av ett isberg har det varit inbrott i källarförråden i min trappuppgång men jag blev inte en av de drabbande.

Nu hoppas jag på en bra midsommar i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd