Solen skiner

Tjaba!

Igår försökte jag komma iväg och träna men jag valde att göra annat istället trots att vi fick komma iväg lite tidigare från gårdagens föreläsning. Det var bara så att jag kunde ta ett tidigare pendeltåg hem till Kungsbacka men ändå. I dag var det ytterligare lite tidigare vi kunde gå från skolan så därför hann jag med två tidigare avgångar än jag hade tänkt mig så därför var jag extra laddad för att åka iväg.

In i min lägenhet, bytte om och så iväg igen. Fördelen att vara där innan många hade hunnit dit efter jobbet var just det att det var så få som var där. Mycket plats för mig att göra mina övningar alltså. Så jag tränade utefter det program som jag har fått. Det jobbigaste idag var min utfallsövning som var tung men nu är jag hemma och kan vila upp mig igen. ;) Att sitta på balkongen och njuta av solen tycker jag att det blir för kallt för då det blåser lite för mycket för att det skall vara varm och skönt där. Att solen lyser är ju alltid en positiv sak.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd