Lunchträning

Tjaba!

Lunchspinning igen och väldigt svettigt. Det började så bra med en solig dag vid kusten för att därefter se sjöröken komma in från havet och göra allt grått. Det är varmt ute men när allt är grått känns det inte som om sommaren kommer.

Inne i spinninglokalen var det annorlunda då det kändes behagligt men blev varmare ju mer alla tog i under träningspasset eller så var det bara jag som blev varmare.  Jag inte frös innan passet och nu så här efteråt lär jag inte göra det heller.

Vi var många idag som tränade lite intervall blandat med en lång uppförsbacke men nu har jag kommit i mål och kan vila innan jag skall läsa lite i min skolbok. Jag är just nu tjänstledig från mitt jobb för att plugga historia på Göteborgs Universitet, men snart är det slut på ledigheten från jobbet då jag skall börja jobba igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd