Sista gången

Tjaba!

I fredags var det sista gången som jag kunde köra mitt vanliga fredagsspinning pass. Anledningen till att detta pass skall försvinna är att de har svårt att hitta ersättare om de ordinarie instruktörerna blir sjuka. Trist tycker jag eftersom jag just nu har börjat komma igång med träningen igen. Visserligen bara en gång per vecka med det är trots allt bättre än ingen gång. Tyvärr är just de två instruktörerna som är de bästa. De kör kvällspass men eftersom jag har fastnat i soffan för gott just när passet skall till att börja går jag inte dit. Så just nu gäller det för mig att hitta något nytt pass som jag kan gå regelbundet på men
de pass som jag kan tänka på har inte de mest inspirerande instruktörerna utan det är samma och samma igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd