Äntligen fredag

Tjaba!

Idag är det alltså fredag och ingen spinning som det brukar vara den här dagen. Därför fick det bli att jag tränade i onsdag istället men det var ändå okej eftersom det var en annan instruktör än den det brukar vara. Intervallträning med en tränare som vill få än att kämpa lite extra är en helt annan femma än en som man knappt lyssnar till. Tyvärr var jag seg i benen så det gick inget vidare för mig. Det är okej ändå eftersom jag gick dit i stället för att ligga på soffan och inte göra någonting. Eller så går det på ett ut i alla fall då jag inte presterade på någon toppnivå. Tycker ändå att det är ett litet plus i kanten att ha åkt dit mot att sitta kvar i soffan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd