Uthållighetsträning på cykel

Tjaba!

Jag kan konstatera att ibland är det lätt att träna och ibland är det trögt. Idag var en bra dag då allt kändes lätt och jag vet inte om det beror på att jag fick sova en stund innan träningen eller om det var det vackra vädret som påverkade mig. En annan sak kan vara att jag hade en instruktör som förutom att jag gillar honom valde musik som gjorde att man var villig att kämpa lite extra.

Själva passet var baserat på uthållighet och det var här som musiken spelade en stor roll under de 60 minuterna som passet var. När man är i situationen och i nuet läggar man kanske inte på minnet vilka låtar som spelas så de enda låtarna som jag kommer i håg är Måns Zelmerlöws låt Heros samt Black Box Ride On Time.

Nu är det som sagt fredag och just nu äter jag lite popcorn och dricker lite Coca-Cola. Skål.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd