Väder och träning

Tjaba!

Idag när jag kom in i träningssalen var det alldeles mörk. Ingen musik eller några andra deltagare. Det var först när en annan människa hojtade till i mörkret jag såg att det var någon annan i spinningsalen. Till sist lyckades vi bli tre deltagare som satt på varsin cykel för att träna lite då alla andra var ute i det fina vädret så jag kände mig lite stolt över att jag gick dit trots vädret. 

Det var annorlunda i fredags då jag också satt på en spinningcykel för att träna. Pulsen var helt koko då den först visade att jag hade 0 i puls för att därefter visa att jag körde med en maxpuls av 99%. Det var ett under att jag inte dog på kuppen med den pulsen som varade mer än en kort stund. Till sist insåg jag att jag skiter i vad pulsbandet säger jag kör på som om det regnar ute och det gjorde jag under resten av det passet

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd