Lite fler personer

Tjaba!

På dagens spinningpass var vi i alla fall 10 personer mot onsdagens tre så bara det var positivt. Själv hade jag ingen bra träningsdag då mina ben kändes sega men jag var i alla fall där och gjorde så gott jag kunde till skillnad mot dem som valde att vara ute i det fina vädret. Jag hade nog också valt att vara ute om det inte var för att jag snart skall åka på en träningsresa så jag behöver ligga i hårdträning just nu.

För mig känns inte så bra att åka dit och inte vara tränad med å andra sidan är ju en träningsresa just till för att få liten kick i baken för att antingen börja att träna eller att få en nytändning med träningen. Samt bara ha en go semester med go mat och mycket träning förutom sol och bad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd