Kombo

Tjaba!

Idag har jag varit och tränat igen efter att återigen ha åkt på en sjukdomsperiod. Bodypump stod på schemat idag och det var som sagt ett bra tag sedan jag hade tränat detta så jag är lite seg i benen så här efteråt.

Det som var jobbigast var rygg och axel låtarna men det bevisar bara att jag behöver den sortens träning för att klara ut av mitt jobb. Musiken som spelades under passets gång var på hög volym vilket gjorde att jag inte hörde vad instruktören sa när vi skulle göra de olika kombo koreografin genom de olika låtarna. Eller så är jag bara så ovan vid just denna koreografin vilket gör att jag inte hänger med på det sättet som jag skulle vilja.

Men nu är jag ledig från träningen så det är soffhäng som gäller fram till melodifestivalen senare i kväll.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd