Dammsugare

Tjaba!

Jobb, träning och fredagsmys, så var min dag igår. På jobbet började jag med att dammsuga en massa korridorer där folk hade gått med ytterskor. I vanliga fall så är det okej att dammsuga denna del av huset men igår var det extra mycket smågrus i heltäckningsmattan så för varje drag med dammsugarmunstycket fick jag igår ta tre till fyra extra drag bara för att vara säker på att alla småstenar hade kommit med. När korridorerna var klara hade jag ont i axeln så det var bra att jag tränade spinningen igår då det var benen som tränades och inte axelpartiet.

Sextio minuter var passet och jag kämpade på bra tyckte jag själv men jag är alltid så seg i början av passet då jag inte lyckas komma upp i rätt pulszon så fort som jag vill. Å andra sidan var det skönt när passet var över och jag kunde få stretcha lite.

Nu skall jag gå ut och ta några kort på de få av
Bilden är från förra våren. 
mina snödroppar som har kommit fram i min lilla rabatt.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd