Sista rycket innan jul

Tjaba!

Sista rycket med träningen innan jul och en massa människor som stod i kö för att köpa olika sorters träningskort. Så när jul- och nyårshelgerna har passerat så är det fullt på träningspassen igen och jag kommer vara förbannad för att jag inte få plats.

Under lunchpasset var vi cirka 15 själar som svettades för att kunna äta en hel hög med godis. Jag kan erkänna att jag har redan tjuvstartat men var gör det egentligen om man är medveten om att det kommer att kosta en hel del extra svett och flera extra träningspass för att komma tillbaka till noll. Likväl som att sitta inne en regnig dag kan jag träna istället men just nu vill jag bara ta det lugnt även om jag har en del grejer som skall fixas innan jag också kan ta julledigt.

Vad kan jag egentligen säga om min träning som inte involverar en massa jultraditioner! Tja musiken som spelades var jullåtar, men bara tre så det gick bra. Resten var det lite mer drag i. Det blev vist en mening till om jul så då får jag säga att ni skall ha en riktigt bra jul.

God Jul önskar lilla jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd