Mjölksyra

Tjaba!

I dag har kommit iväg till träningslokalen för att träna ett bodypump pass. Nummer nittiotvå i ordningen och med en koreografi som jag aldrig har kört innan.

Eftersom det var så länge sedan som jag körde ett sådant pass valde jag att ta av en massa viktmagasin från skivstången för att få det lite lättare. Jag kan säga så här efteråt när passet, nu när det är över, att det var tur att jag gjorde det för den  näst sista låten var så tung då jag inte hade kvar någon styrka i armarna. Hela min kropp skakade så mycket att det var inte det lättaste att göra några armhävningar då armarna var som kokt spaghetti. Även om benen var lite lätt skakis så var det en helt annan femma än mot armarnas okontrollerade darrningar. Mjölksyran var hög men jag var lycklig ändå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd