Träning på en fredag

Tjaba!

Igår var det inte roligt att träna men jag gjorde det ändå. Så här i efterhand skulle jag kanske ha stannat hemma då min cykelsadel lossnade två gånger under passet och jag som trodde att jag hade vridit om låsmekanismen tillräckligt men så var det tydligen inte.

Pulsen var inte på topp igår men när jag idag, lördag, tog kort till min fotoläxa fick jag en pulshöjning som heter duga då en av de kor som var i hagen som jag skulle gå igenom började gå efter mig. Kon följde efter mig när den inte ville att jag skulle sluta klia den på mulen.

På min andra blogg rabarberbladet kan ni se bilderna från min kontakt med korna. På den har bloggen får ni en bild på den tennisbollen som jag hittade i kohagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd