Myspys

Tjaba!

Idag tränade jag igen och vid min sida hade jag en nybörjare som gjorde att jag fick känna mig som ett fullblods proffs då jag fick hjälpa honom med div inställningar. Musiken som spelad under passet var Bruce Springsteen, Loreen och många mer som jag i skrivandets stund har glömt av.

Jag vet inte om det berodde på att jag hade ätit en för stor portion tacopaj till lunch eller om det helt enkelt var att jag var så laddad inför passet som gjorde att det var lätt att träna idag. Pulsen flög nästan upp i taket av sig själv men vad gjorde
det. Att något upplevs som lätt är ju en bonus i sig själv,

En nackdel kan jag trots allt hitta och det var att det kändes som om jag skulle spy upp min lunchmat igen. Det hade kunnat bli fredagsspy i stället för fredagsmys. Eller så skall jag köra trappträning i stället för min eviga fredags spinning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd