Jag lyckades


Tjaba!

I dag lyckades jag med att springa i 10 minuter. Tjoho! Det kanske hade gått att springa en stund till men jag vill verkligen känna att jag vill springa, inte att det är ett måste så att det slutar med att jag lägger ner allt. Det är fortfarande i min värld bättre att ta en liten bit i taget och sedan vilja fortsätta att ta en bit till. 

Fortfarande är allt det är relativt nytt för mig. Jag har inte sprungit i flera år utan bara i några få veckor med ett semesterupphåll på fem veckor så det är lite som om jag börjar om från början. Det blev kanppt en kilometer som jag sprang men jag har nu kommit fram till tio minuter. Nu skall jag bli lite bekväm i att springa så länge. Jag får helt enkelt fortsätta att ta min små myrsteg framåt så som man gör med en bok. Alltså tar en bokstav i taget tills man kommer fram till slutet av boken. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd