Träning två gånger denna veckan.

Tjaba!

I tisdags var det dax för en ny termin med YinYoga med min arbetskompis. Vi var sju stycken kvar sedan förra terminen men också fyra nya. Det finns inte så mycket att säga om detta passet förutom att jag hade på mig mina nya träningsbyxor som egentligen är överdragsbyxor för sådana som gillar att springa eller inte. När jag skulle leta upp en bild från Stadiums hemsida, så att ni kan se mina nya träningssbyxor. Så går det inte att komma in på hemsidan pga något med det tekniska. Tur att man kan handla med kontanter på några ställen. 

I dag, torsdag, tränade jag spinning så nu har jag lyckas med att träna två gånger denna veckan så det är bra. Nästa vecka får jag massage på torsdagen så då blir det bara en gång. Men all träning är bra om den görs. För en gång är bättre än igen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd