Ny Yin Yoga klass

Tjaba!

Idag var det gång nummer två som jag var med på ett Yinyoga pass. Jag kom lite stressad till träningen men det var bara för att jag var tvungen att åka hem till min lägenhet först för att byta om till träningskläder men jag hade ändå tio minuter tillgodo innan passet skulle börja. 

Efter förra gången kände jag ett tryck över bröstet samt att någon stoppade sina fingrar vid bröstbenen och drog isär hela bröstkorgen. Det var inte en gång utan flera gånger som jag kände detta i samband med att jag skulle sov den kvällen. 

Nu så här efter gång nummer två är det mer ena skinkan som är lite öm men direkt efter passet så kändes hela ryggen som om jag har häft värsta träningspasset för just ryggen. Vi får se hur min kropp känns i morgon. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd