Tryggt eller pinsamt

Tjaba!

I bland har man så goda intenstioner men av de blev det i mitt fall pannkaka. Först blir man förkyld sedan försvinner både orken och lusten till att träna men i dag var jag på plats igen. Att träna spinning är det roligaste som jag vet men jag har börjat att tycka styrketräningen är lite rolig bara för att jag känner mig säker på vissa makiner. När man är trygg i något blir det inte pinsamt längre.

I dag hade instruktären på spinningpasset bytt ut passet mot ett nytt så hon var inte riktigt hundra hur hon hade tänkt men det blev bra ändå fast hon erkände efteråt att hon skulle ändra på n
ågra små saker tills nästa gång. Jag måste bara komma ihåg att boka en plats.

Jag har gjort detta nu. Redan nu med nästan exakt 7 dagar kvar är det bara sjutton platser kvar av trettio så det är några som har varit lika tidiga som jag när det gäller att boka tills nästa torsdag.

Till hösten har jag planer på att åka till La Palma för en kombinerad semester och täningsresa. Pricis som jag gjorde förra året. Så i måndag var jag på polisen för att beställa ett nytt pass då mitt gamla har gått ut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd