PT är inget som jag rekomenderar.

Tjaba!

Ny PT och ett nytt program så nu gäller det att se hur länge han stannar. Därför tycker jag att det är bra att jag bara har förbetalat för två gånger till sedan lägger jag ner det här med PT. Här betalar man dyra pengar för en tjänst som hela tiden ändras.

Efter dagens nya pass känner jag att jag redan har fått lite lätt träningsvärk men så blir det med nya övningar. Det är bra att chocka kroppen ibland.

Nu har jag konstatera att ha en PT har inte fungerat för mig eftersom att de alla slutar eller dubbelbokar sig så att det är jag som förlorar på det. Nä PT är inget som jag rekomenderar till någon just nu. Se gärna tidigare inlägg om detta under fliken PT.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd